2010. május 26., szerda

Jucuu bemutatkozik

Először is köszönöm KAnya a meghívást a blogra!


Judit vagyok, 32 éves egygyerekes anyuka, Szilárd születése előtt szülésznőként dolgoztam.
Kötni felnőtt fejjel tanultam meg, valamikor 20 éves korom környékén s az első kötött művem rögtön egy pulóver volt a páromnak. Ezután 10 év szünet következett, néha egy-egy sál kikerült a kezem alól, de általában már a fonalvásárlásban kimerült a kezdeti lendületem.
Szilárd születése előtt ismét rátaláltam a kötésre s az internet segítségével kitárult a világ. Azóta minden nap kezembe kerül a kötőtű s rettentően élvezem. Előnyben részesítem a természetes alapanyagokat s magam is próbálkozom a fonalkészítéssel, pár hónapja rokkán kísérletezem a fonással. Gyakran festek fonalat növényi alapanyagokkal, ez azonnali szerelem volt számomra, imádom a növényeket vizslatni a természetben és azon gondolkodni, hogy vajon alkalmas-e festésre és milyen színt ad.
Lassan már két éve, hogy a horgolással is megismerkedtem, de a kötés az, ami igazán az én világom, segít kikapcsolni, ellazít vagy épp gondolkodásra késztet.
Az elkészült munkáimat a kézimunkás blogomon tudjátok megnézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése