2010. június 4., péntek

Bemutatkozás

Zazálea vagyok, de képet nem mellékelek, nem célszerű a hétvége előtt riogatni a jónépet, maradjunk ennyiben. Én képviselem a kezdő szintet, én teszem majd fel azokat a kérdéseket, amelyekre adott válasz oly egyértelmű vagy mégsem, kell az ilyen is, no, remélem, lesz társaságom.
Rajtam ki lehet élni a tudásátadás feletti örömet, Ercsu gyakorolja is bőséggel, amit kötöttem, azt neki köszönhetem, s úgy érzem, még nincs vége. A klasszikus kötés, sálkötés, meg stólakötés már alakul, szeretem azt, amikor felszedek x szemet, majd szépen követve a mintát, lineárisan haladok előre, hogy a kellő hossz elérése után leláncoljam a szemeket- itt legalább az iskolában tanult kötésre visszanyúlhatok. Ámde a kendők! Meg a zoknik! És a kardigánok! :o)

Jöhetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése