2010. június 4., péntek

Kicsianya


Sziasztok!
Örülök, hogy újabb kötős csoporthoz csatlakozhatom!

Én még az "átkosban" jártam iskolába, ahol gyakorlati órákon tanították a lányoknak a kötést, varrást, lekvárfőzést,stb.
Ezek közül a kötést sajátítottam el, majd édesanyám segítségével kezdtem tökéletesíteni. Ez a folyamamat a mai napig tart.
Első pulóveremet 12 évesen kötöttem, majd szünet következett és 14 éves korom óta kisebb-nagyobb szünetekkel azóta is kötök. Ez az örök szerelem...
Mellette időnként gobelinezem, kersztszemest hímzek vagy subázom, mikor mire van késztetésem.
Sok-sok pulóver, mellény, gyerekpulcsik, zoknik, sapkák, sálak hagyták már el kötőtűimet.
Mostanában a csipkekendő-kötésbe vagyok beleszerelmesedve:)
De kedvelem a csavart, intarzia mintákat, imádom a fonalakat, a színeket, ezek ihletnek meg.
Sok időt áldozok e szenvedélyemnek, s hogy ezt megtehetem, hálával tartozom az én Páromnak, hogy ebben is támogat és szívesen is viseli az alkotásaimat:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése