2010. június 2., szerda

Gabella is bemutatkozik

Sziasztok! Gabella vagyok

Én abban az időszakban voltam általános iskolás, mikor nem volt divat a lányokat kézimunkázni, főzőcskézni tanítani. Mi a technika órán fúrtunk, faragtunk, áramköröket meg biciklit szereltünk. De otthon persze nem ez érdekelt. 9-10 évesen kezdtem kötni, mert anyu is kötött (milyen érdekes, nálam is több, mint 20 éve volt :-D ), és rögtön csipke mintát akartam. Anyu nem tanított, de én azért csak figyeltem, azt hitte, úgyse menne. Így a nagynénémet nyúztam. Meg inkább őt is csak figyeltem. Aztán meg próbálkoztam. Sok dolgot kitaláltam magamtól, ami nem ment, megmutatta, aztán a kis mintás könyvből a csipkés tulipán mintát is addig csináltam, amíg nem sikerült. Sajnos a könyvet nem találjuk sehol, anyu kölcsönadta valakinek, és nem került vissza. Horgolni is tudok, de azt - mostanáig - annyira nem szerettem. Kötöttem, horgoltam középiskolásként is, aztán kicsit leálltam vele.

Majd 2007-ben újra intenzíven nekiláttam a kötésnek!

Első kötős blogom. És a mostani, a Gombolyító.

77-ben születtem, Békés megyében élek, van egy elsős fiam, egy kiscsoportos lányom, meg egy hivatásos katona férjem. Ja! És egy éve belevágtunk a kötőtű-bizniszbe is! :)

Köszönöm, hogy csatlakozhattam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése