2010. június 14., hétfő

Segítség, Shetland :o(















Teljesen meg vagyok zavarodva ettől a Shetlandtól, de már inkább az egész kendőkötéstől, talán sose nem is lesz nekem kendőm, a Lamináriám olyan nagy, olyan vastag, mint a bunda, nem mutogatnivaló, csak majd Novoszibirszkben fogják leirigyelni rólam a mínuszokban, csak az éppen most elképzelhetetlen ebben a melegben.
A Luteámhoz nem lett elég a fonal, arról nem szólok, mert senkit nem hibáztathatok, pedig egyszerűbb életem lenne.
Na de a Shetland! Szép fonal, elég fonal, értettem is, kötöttem is, készen is van, csak a formája, azzal van a baj, nincs formája, amorf, nem tudom sehogy sem blokkolni, kezdem is nem szeretni, azt hiszem.

Több kép nálam, a blogban, de nem nagyon érdemes megnézni. :o(
Valaki?

7 megjegyzés:

  1. Hát így képről igen nehéz. De úgy látom hogy a középen végigszaladó minta nem a közepén éri el a szemben lévő rövid oldalt.Na ezt jólmegaszontam. Nem számoltál el véletlenül valamit? Amúgy nekem nagyon tetszik. De azért ne menj el Ványadt Bácsiékon át Novoszivirkovoszkba. Bár lehet jobb idők vannak most arra felé. Merre van a blogod?

    VálaszTörlés
  2. www.zazalea.blogspot.com

    Ezt, sajnos, nem értem, bár talán, ha még egyszer elolvasom... :o))))

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    sajnálom, hogy így jártál, nem tudom, mi lehet. Másról is tudok, akinek nem háromszögű lett a Shetlandja, de fogalmam nincs miért. Nekem az első, amit egyágúból kötöttem, az lett furább alakú, a második, sodrottabb, kétágú fonalból készült normális kendő alakú lett.

    VálaszTörlés
  4. Igen, Ercsu nekem is mondta, én ma döntöttem úgy, hogy rá sem bírok nézni, lefejtem,e gy másik fonalból megkötöm újra. Meg én.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. jajj, nem tudom mi lehet a gond, így képről nem tűnik úgy, hogy gond lenne a mintával...ráadásul vizesen azért elég jól formázható a gyapjú, de ha csak ennyire sikerült, akkor valami gubanc mégiscsak lehet...
    vidd el talira és majd jól megnézik/nézzük;o)
    örülök, hogy azért nem ment el teljesen a kedved ettől a mintától:o)

    VálaszTörlés
  6. Én azt mondom, ne hagyd magad :D Kezd a nyakrésznél, tűzz, feszítsd ki a szárnyakat, tűzz a két végén, aztán lent is húzd meg, megint tűzd le a csúcsnál... majd jöhet a finomhangolás. Aztán ne törődj azzal, hogy nem könnyen akar engedelmeskedni, mégiscsak te vagy az erősebb!

    VálaszTörlés
  7. Most rá sem bírok nézni, úgy vagyok, hogy lebontom, nem esik jól nekem ezzel foglalatoskodni, olyan jó kis kudarcos gondolataim vannak, de fel nem adom, hanem elkezdem a festett zöldemből ÚJRA, szépen és lassan, de a végét meghagyom Tihanyra, kezdjenek vele a lányok, amit akarnak, blokkolunk együtt.

    VálaszTörlés