2010. június 2., szerda

Zsófi

a Rózsaszín pöttyök blog írója vagyok. Nagyon régóta tudok kötni, az anyukám tanította meg a csavart sima kötését még valamikor 30 évvel ezelőtt... Aztán az iskolában megmutatták a csavart fordítottat is és attól kezdve már tudtam sima mintát is kötni. :-D

Mikor középiskolába jártunk, akkor nagy divat volt a kötés, majd' mindenki kötött. Ekkoriban jöttem rá az egyszerű sima, és az egyszerű fordított kötésének módjára. Ez volt az az időszak is, mikor a '80 olasz kötött modell és további társai megjelentek. Minden szabadidőmet olvasással és kötéssel töltöttem, hatalmas nagy pulóverek születtek meg a kezem alatt.

Azóta is inkább pulóvereket kötök, de kikerülnek apróságok is a kezem közül. Leginkább az ír mintákat kedvelem, sőt próbálkozom saját mintakombinációk kitalálásával is. Vannak emiatt nagy bukásaim, de addig alakítom a fonalat, amíg nekem tetsző eredményt nem kapok. 

Még egy jellegzetességet tudok megemlíteni: mivel a divat és a ruhatáram is változik; sőt egy idő után megunom a ruhadarabok egy részét, ezért 2-3 évente újra kötöm a pulóvereinket. Ez néha teljes átalakulás, néha csupán egy-egy részlet megváltoztatása. Ezt különösen szeretem a kötésben: környezetbarát.

Jucuunál pillantottam meg a blog létezését, örömmel jelentkeztem. :-)

A mamusz
:-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése