2011. február 7., hétfő

Bemutatkozás

Sziasztok! Mint oly sokan, én is gyerekkoromban kezdtem el kötni. Máig is ez a legnagyobb hobbim (a fotózás a másik). Emlékszem, volt, hogy tinikoromban nagyon gyorsan meg akartam kötni egy kagylómintás hosszú ujjú pulcsit. Egész hétvégén csak kötöttem és kötöttem...és kész lett! Amúgy viszont én azon kötők közé tartozom, akit maga a kötés élménye izgat. Nehogy azt higgyétek, hogy az a kagylómintás pulcsi olyan sokszor volt rajtam! Több olyan holmit kötöttem, amit soha életemben nem hordtam, de ez már mellékes volt számomra. Az se érdekelt, ha valamit 10x le kellett bontanom és újrakezdenem. Az utóbbi időben az előbbi azért kicsit változott...főleg a gyerekek miatt:). Jó látni őket az általam kötött holmikban... például itt a legutóbbi kötögetésem eredménye:
További képek és információk erről és sok más kötött holmiról a blogomban. Ez a blog a korábbi blogom folytatása is egyben, így nemcsak kötött holmikról találsz bejegyzéseket. Kellemes kötögetést Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése