2011. február 9., szerda

Pedig kötök ám...

...csak ide nem írok soha. Ezt nagyon sajnálom és remélem, életben marad ez a nagyon szeretett kis blog. Hajrá mindenkinek, írjatok, tegyetek fel képeket! Olyan jó látni a munkákat, csodálni a kétkezi alkotás ezen módjának eredményeit.
Linkeljétek be a blogjaitokban megjelent mintákat, hiszen ez itt egy gyűjtőblog, egy kincsestár akarna lenni!
Nézzétek csak! Én például jucuu remek leírása alapján megtanultam egy ujjas kesztyűt kötni

Ercsunál akadtam rá egy régóta vágyott leírásra, melynek alapján könnyen és gyorsan elkészült ez a remek, praktikus és nem utolsó sorban nagyon édes űrhajós sapi. (Az én gyerekeimnél forma 1-es sapka néven hódít:-) Külön öröm volt számomra, hogy Ercsu is a szerző engedélyével fordította magyarra a minta leírását, mint ahogy azt én is teszem hamarosan...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése